//
Luet
Mainokset, Markkinointi

Ihmisen aikajänne on lyhyt


Luin jostain, että jos jaksaa odottaa 30 sekunttia ennen kuin vastaa kiukustuneelle ihmiselle, niin pahin ongelma jo ratkeaa sillä. Tosin silloin ei saa eleillä provosoida ja pitää olla aidosti tilanteessa mukana.

Sama aikajänne tuntuu olevan myös muussa elämässä. Jaksamme odottaa 30 sekunttia ja sitten taas keskittyminen herpaantuu. Joskus luin yrityksestä, joka teki sekunnin mainoksia, eli herätti vain mielikuvan ja ajatus jäi muhimaan aivoihimme. Samoin luin siitä kuinka jenkeissä jokainen ihminen kohtaa päivän aikana ainakin 500 mainosta. 499 nähtyä tai kuultua mainosta menee täysin ohi ja se yksi voi olla huomioitu, mutta siitäkin huolimatta se ei johda ostotoimenpiteeseen.

Nyt tarjoan sinulle 28 sekunttia mainosta, kertoen mikä on Onnistuu.fi- pähkinänkuoressa. Kerro minulle, jos mainos jää mieleesi ja mitä tekisit toisin. antti.larvala@onnistuu.fi

About Larvala Antti

Ideanikkari, markkinoija, maksuliikekonsultti, verkkoeläjä, oluen ystävä.

Keskustelu

Ei kommentteja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Viimeisimmät kommentit

Muualla verkossa ajateltua

kesäkuu 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
%d bloggers like this: