//
Luet
Selkeää ohjeistusta

Palvelu nurin


Kuulin juuri, että minun vanhan pankkini nettisivusto oli nurin viiem viikolla keskellä kirkasta iltapäivää. Mitään tiedotetta ei tullut ja oli kuulemma konttoreissakin sitä ihmetelty. Sitten tänään kuulin, että eräs asiakkaani oli pistänyt maksatukseen laskun minulle ja asiakkaalle oli soitettu samasta konttorista ja selvitetty ummet ja lammet oliko tehnyt tälläisen maksun ulospäin. Sitten hänelle tuli vielä lisäpalvelu, eli kun verkkopankissa tekee maksun ja vahvistaa sen, niin päälle lähtee tekstiviesti, jolla vahvistetaan vielä erillinen vahvistus.

Kun kuulin nämä kaksi tarinaa, niin aloin miettimään onko jotain hämärää tapahtunut isossa Pohjoismaisessa pankissa. Sen takia oletko sinä kuullut tai kokenut mitään tälläistä viime päivinä. Jos olet, niin kerro lisää.

Miksikö? Jos on ongelmia, niin päätä ai kannata laittaa puskaan, vaan kertoa reilusti että nyt on pahasti jotain vialla. Mielummin kertarytinä, kuin ikuinen valitus.

About Larvala Antti

Ideanikkari, markkinoija, maksuliikekonsultti, verkkoeläjä, oluen ystävä.

Keskustelu

Ei kommentteja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Viimeisimmät kommentit

Muualla verkossa ajateltua

kesäkuu 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
%d bloggers like this: