//
Luet
Markkinointi

Viraalin voima


Olin reilu viikko sitten Englannissa katsomassa lacrossen MM-kisoja. Pelejä oli paljon ja itse kuvasin oman joukkueen harjoittelua varten eri pelejä. Samalla kuvasin lyhyen videopätkän Skotlanti- Uusi Seelanti pelin alusta, sillä tiesin pelin alussa tapahtuvan jotain sellaista mikä kiinnostaa fiiliksen nostattajana.

Sitten editoin pätkän ja laiton pätkän muutamaan sosiaaliseen mediaan. Nyt tästä on kulunut 9 päivää ja videotani on katsottu yli 4000 kertaa. Video on kiinnostanut harrastajia. Hyvä esimerkki kuinka lyhyt video voi saada aikaan mielenkiintoa, vaikka vain suppeassakin piirissä.

Tässä sinulle sama video katsottavaksi:

About Larvala Antti

Ideanikkari, markkinoija, maksuliikekonsultti, verkkoeläjä, oluen ystävä.

Keskustelu

Ei kommentteja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Viimeisimmät kommentit

Muualla verkossa ajateltua

heinäkuu 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Eniten klikkauksia

%d bloggers like this: